Χαρακτηριστικά

 

Απαραίτητα χαρακτηριστικά των χρηματοδοτούμενων εφαρμογών

  • Οι εφαρμογές θα πρέπει είτε να απευθύνονται στους καταναλωτές (να είναι τύπου B2C - Επιχείρηση προς Καταναλωτή), είτε να απευθύνονται σε επιχειρήσεις (τύπου B2B, Β2Ε κλπ. - Επιχείρηση προς Επιχείρηση ή ενδοεπιχειρησιακές). 
  • Οι εφαρμογές θα πρέπει να αποσκοπούν σε όσα αναφέρονται στην Παράγραφο 3.1 του Οδηγού Υποβολής. 
  • Οι εφαρμογές θα πρέπει απαραιτήτως να υλοποιηθούν σε μια τουλάχιστον πλατφόρμα εφαρμογών έξυπνων συσκευών (τουλάχιστον μία μεταξύ των Nokia Symbian, Google Android, Apple iOS, RIM BlackBerry OS, Microsoft Windows Phone/ Mobile, Windows 7 tablet για υπολογιστές ταμπλέτες, Palm/HP's WebOS, Samsung Bada, Nokia Maemo & MeeGo). 
  • Στην περίπτωση εφαρμογών B2C, αυτές θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί στα αντίστοιχα «app stores» κάθε πλατφόρμας εφαρμογών ώστε να είναι προσβάσιμες στο ευρύ κοινό. Ο προμηθευτής της δικαιούχου επιχείρησης, είναι υποχρεωμένος να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις της διαδικασίας ελέγχου του κάθε «app store» και να υλοποιήσει όλες τις λειτουργίες που θα καταστήσουν την εφαρμογή αποδεκτή. Η αποδοχή της εφαρμογής από το εκάστοτε «app store» πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν τη λήξη της δράσης, καθώς αποτελεί σημείο ελέγχου και πιστοποίησης της υλοποίησης του κάθε έργου.
  • Οι εφαρμογές θα πρέπει να ανήκουν σε μια εκ των παρακάτω κατηγοριών:
    • native mobile εφαρμογές - «κατεβαίνουν» και λειτουργούν στη συσκευή κινητής επικοινωνίας ή στον υπολογιστή-ταμπλέτα (είναι «downloadable»)
    • web mobile εφαρμογές – συνήθως αναπτύσσονται σε HTML5 και «κατεβαίνουν» και λειτουργούν στη συσκευή κινητής επικοινωνίας ή στον υπολογιστή-ταμπλέτα
    • web mobile portals. Στην περίπτωση που εφαρμογές ανήκουν στην κατηγορία των web mobile portals, τότε: 

α. οφείλουν να παρέχουν ολοκληρωμένο περιβάλλον εργασίας που υποχρεωτικά αναγνωρίζει τον τύπο/ λειτουργικό σύστημα της συσκευής κινητής επικοινωνίας και προσαρμόζεται στα χαρακτηριστικά της. Θα λειτουργούν υποχρεωτικώς σε τουλάχιστον μία πλατφόρμα/ ομάδα κινητών συσκευών (ενδεικτικά μεταξύ των Nokia Symbian, Google Android, Apple iOS, RIM BlackBerry OS, Microsoft Windows Phone, Linux, Palm/HP's WebOS, Samsung Bada, Nokia Maemo & MeeGo) ανεξαρτήτως αν πρόκειται για Β2Β/Β2Ε ή Β2C χρήση.

β.  υποχρεωτικώς παρέχουν διάδραση (interactivity) με τον χρήστη των συσκευών κινητών επικοινωνιών και δεν περιορίζονται σε μονόδρομη προώθηση πληροφοριών. Ως εφαρμογή web mobile portal δεν νοείται καμία στατική παρουσίαση περιεχομένου, online φυλλάδια της επιχείρησης κλπ.

  • Οι εφαρμογές λειτουργούν είτε offline είτε online και όπου απαιτείται με αξιοποίηση δεδομένων από το Διαδίκτυο. 
  • Οι εφαρμογές που αναπτύσσονται, διατίθενται από τον προμηθευτή στη δικαιούχο επιχείρηση είτε σε συνδρομητική βάση ( ως «λογισμικό με τη μορφή υπηρεσίας» Software-as-a-Service), είτε ως προμήθεια του λογισμικού, είτε ως συνδυασμός αυτών. 

Δεν είναι επιλέξιμα προς ενίσχυση:

  • Η απόκτηση και διάθεση μηνυμάτων SMS/ MMS που διατίθενται μέσω συσκευών κινητών επικοινωνιών καθώς αποτελούν λειτουργικά κόστη της δικαιούχου επιχείρησης και δεν αφορούν στο κόστος ανάπτυξης/ απόκτησης της σχετικής εφαρμογής.
  • Η δημιουργία εφαρμογών που έχουν ως μοναδικό σκοπό τη δημιουργία ή τη διάθεση ηλεκτρονικών κουπονιών (e-coupons)
  • Δεν επιτρέπεται η απλή αναπαραγωγή του web portal (ή υποσυνόλου του) στη συσκευή και η αντιμετώπισή του ως εφαρμογή mobile στο πλαίσιο της δράσης.

 

Περιεχόμενο Ιστού